FAQ

Je možné si nabízené zboží předem vyzkoušet a prohlédnout?

Ano samozřejmě na našich prodejnách. Zde si můžete zboží předem vyzkoušet a popřípadě i zakoupit.

 

Zboží je skladem, kdy mi přijde?

Pakliže je u produktů uváděna dostupnost skladem, bude tentýž či nejpozději následující den objednávka expedována a následující pracovní den doručena. Více informací o dodání zde.

 

Kolik zaplatím poštovné a balné?

Nikdy si neúčtujeme balné. Všechny objednávky expedujeme Zásilkovnou či soukromými společnostmi, díky kterým máte ode dne podání druhý den zásilku doma. Více informací o dopravném naleznete na Kompletní ceník dopravy.

 

Mohu objednávat i bez objednávky přes e-shop?

Samozřejmě můžete. Můžete se informovat na naší telefonní lince či mailem. Lepší a výhodnější je však objednávku provádět přes náš internetový obchod. Tím, že provedete touto formou objednávku můžeme vás v případě komplikací, nejasností či reklamací neprodleně informovat o stavu vaší objednávky.

 

Co když mi objednané zboží nebude sedět?

Pakliže z nějakého důvodu vám nebude dané zboží sedět či vyhovovat, samozřejmě Vám jej rádi vyměníme za jinou velikost. V tomto případě společně se zbožím přiložte kopii daňového dokladu a vyplňte reklamační formulář. Výměnu zboží provádíme zdarma a vy tak nemusíte platit za doručené vyměněné zboží.

 

Mohu na prodejnách platit kartou?

U nás můžete platit kartou VIsa, VIsa Electron, MasterCard a Maestro a to jak na prodejnách tak i v našem internetovém obchodu.

Všechny kategorie

Přijďte navštívit naše prodejny

Praha

Vladivostocká 1460
Praha 10 - Vršovice
Zobrazit na mapě

Brno

Palackého třída 27
Brno
Zobrazit na mapě

Ostrava

Gen. Sochora 1378
Ostrava - Poruba
Zobrazit na mapě

Plzeň

nám. Generála Píky 2025/1
Plzeň
Zobrazit na mapě