Je možné si nabízené zboží předem vyzkoušet a prohlédnout?
Ano samozřejmě na našich prodejnách. Zde si můžete zboží předem vyzkoušet a popřípadě i zakoupit.
Zboží je skladem, kdy mi přijde?
Pakliže je u produktů uváděna dostupnost skladem, bude tentýž či nejpozději následující den objednávka expedována a následující pracovní den doručena. Více informací o dodání zde.
Kolik zaplatím poštovné a balné?
Nikdy si neúčtujeme balné. Všechny objednávky expedujeme Zásilkovnou či soukromými společnostmi, díky kterým máte ode dne podání druhý den zásilku doma. Více informací o dopravném naleznete na Kompletní ceník dopravy.
Mohu objednávat i bez objednávky přes e-shop?
Samozřejmě můžete. Můžete se informovat na naší telefonní lince či mailem. Lepší a výhodnější je však objednávku provádět přes náš internetový obchod. Tím, že provedete touto formou objednávku můžeme vás v případě komplikací, nejasností či reklamací neprodleně informovat o stavu vaší objednávky.
Co když mi objednané zboží nebude sedět?
Pakliže z nějakého důvodu vám nebude dané zboží sedět či vyhovovat, samozřejmě Vám jej rádi vyměníme za jinou velikost. V tomto případě společně se zbožím přiložte kopii daňového dokladu a vyplňte reklamační formulář. Výměnu zboží provádíme zdarma a vy tak nemusíte platit za doručené vyměněné zboží.
Mohu na prodejnách platit kartou?
U nás můžete platit kartou VIsa, VIsa Electron, MasterCard a Maestro a to jak na prodejnách tak i v našem internetovém obchodu.