Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.swimaholic.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatele) a kupujícího (zákazníka, spotřebitele). Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu 
 
Swimaholic s.r.o. 
U průhonu 1514/17 
Holešovice (Praha 7)
170 00 Praha 
IČO: 05645760 
DIČ: CZ05645760 
 
Veškeré kontaktní informace na nás naleznete v sekci „Kontakt“ (tato sekce je součástí těchto obchodních podmínek). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.
 
 

Ochrana osobních dat

Obchod Swimaholic.cz si velmi váží vaší důvěry a chrání vaše data před zneužitím. Vaše data shromažďujeme výhradně proto, abychom zkvalitnili naše služby. Veškeré informace o vaší osobě používáme pouze pro naši potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu jinému a nakládáme s nimi dle znění Zákona o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb..
Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Odesláním vyplněné objednávky potvrzujete souhlas s dodacími a obchodními podmínkami Swimaholic.cz.
Na písemnou žádost zákazníka budou osobní údaje z databáze vymazány a obchod Swimaholic.cz je nadále nebude zpracovávat.
 

Zasílání informačních sdělení

Svojí objednávkou přes e-shop souhlasíte s obchodními podmínkami obchodu Swimaholic.cz a vaše mailová adresa je zařazena do adresáře pro zasílání obchodních sdělení. Toto zasílání můžete kdykoliv zrušit v patičce informačního emailu a tím okamžitě zastavit zasílání informačních sdělení.
Pod pojmem informační sdělení se rozumí zasílání aktualit o mimořádných nabídkách, slevách a výprodejích zboží z našeho sortimentu.
 

Práva a povinnosti prodejce

Po obdržení objednávky prodejce ověří, zda-li je zboží k skladem a nejpozději druhý pracovní den bude objednávka expedována. Není-li zboží momentálně skladem, bude vyřízení objednávky trvat dle uvedené dostupnosti v detailu zboží. Ve většině případů se jedná o 5 dní.
 
Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky:
 
- pokud je zadaná doručovací adresa zjevně pochybná
- zboží se již nevyrábí či nedodává
- nakupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat a zaplatit závazně objednané zboží
 
Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována. V těchto případech bude prodávající o tomto rozhodnutí emailově nebo telefonicky kupujícího neprodleně informovat.
"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."
 

Práva a povinnosti kupujícího

Kupující uvede správnou fakturační a poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno. Objednávkou se zavazuje odebrat a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží a to včetně případných dalších poplatků (poštovné, dobírka) uvedené v závazné objednávce. Kupující má právo odeslanou objednávku stornovat nejpozději do e-mailového potvrzení objednávky prodejcem.
 

Reklamační řád

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem), osobně nebo telefonicky. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují viz reklamační protokol. Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní přijetí zboží. Minimální záruční doba činí 2 roky od data prodeje, pokud není uvedeno jinak.
 

Postup při reklamaci

Tato situace je vždy nepříjemná pro obě strany jak pro kupujícího tak prodávajícího. Proto se snažíme tento celý proces co nejrychleji vyřídit k plné spokojenosti našich zákazníků. Pro bezproblémové vyřízení vaší reklamace prosím postupujte dle následujících pokynů:
Zákazník nejprve vyplní reklamační protokol, kde vyplní vše potřebné pro bezproblémové vyřízení reklamace. V protokolu uveďte co nejpodrobněji vyskytnutou závadu výrobku. Společně s kompletním reklamovaným zbožím včetně příslušenství přibalte, kopii faktury, vytištěný reklamační protokol a zašlete na adresu:
 
Swimaholic
U Průhonu 17
170 00 Praha 7
 
Zboží, které bude zasláno bez vysvětlení bude okamžitě zasláno zpět odesilateli.
Po přijetí reklamace nastane standardní postup, kdy dojde k posouzení závady oprávněnou osobou. Zboží bude zasláno výrobci či dovozci na odborné posouzení a následně bude vystaveno písemné stanovisko o oprávněné či neoprávněné reklamaci.
V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno či vyměněno za nový kus. V tomto případě má kupující právo na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací a poštovného v přiměřené výši.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude reklamace akceptována.
 

Odstoupení od smlouvy

Zrušení objednávky ze strany kupujícího v souladu ze zákona č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží při zásilkové formě. My však tuto lhůtu prodlužujeme na 30dní. Rozhodnete-li se v této lhůtě pro odstoupení, žádáme vás o dodržení následujících podmínek:
 
Zboží musí být nepoužité a schopné dalšího prodeje
Zboží musí být v původním stavu včetně originálního obalu a příslušenství
Společně s vráceným zbožím v balíku zašlete kopii daňového dokladu (faktury). 
Reklamační protokol vyplňte online, netřeba do balíku přikládat.
Zboží nezasílejte na dobírku, jinak nebude balíček námi možné vyzvednout
Pro uplatnění vrácení částky či výměny zboží prosím postupujte dle pokynů na rekamačním protokolu:
Nejdříve zákazník zhotoví kopii faktury a vyplní reklamační protokol, kde vyplní vše potřebné pro bezproblémové vyřízení reklamace. Poté reklamované zboží pečlivě zabalí a společně s kopií daňového dokladu a vyplněným reklamačním protokolem zašle na adresu:
 
Swimaholic
U Průhonu 17
170 00 Praha 7
 
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží, prodejce zašle peníze za zboží převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Hotově či složenkou úhradu poskytnout nelze.
 
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude vrácení zboží akceptováno a bude zasláno zpět odesilateli.
 
Tyto obchodní podmínky jsou v platnosti od 1.3.2008

Všechny kategorie

Přijďte navštívit naše prodejny

Praha

Vladivostocká 1460
Praha 10 - Vršovice
Zobrazit na mapě

Brno

Palackého třída 27
Brno
Zobrazit na mapě

Ostrava

Gen. Sochora 1378
Ostrava - Poruba
Zobrazit na mapě

Plzeň

nám. Generála Píky 2025/1
Plzeň
Zobrazit na mapě